Thursday, February 25, 2016

Only for 13 days.

Salam semua.

I just arrived at home from sending my mom to umrah at the airport. Well, at first memang okay je aku ni. Sekali bila dah nak anta kat gate departure, I cant even hold my tears and it burst out. Totally and lagi teruk dari hari raya. :( :( :( Oh my, hahaha only Allah knows how I feel. Okay lah, apa yang aku harap sekarang ni, mak aku happy kat sana. Buat yang terbaik untuk diri sendiri. Beribadah dengan khusyuk tanpa fikirkan apa masalah dunia. Pergi cari jalan penyelesaian & balik dengan solution yang dah memang ready untuk dilaksanakan. InsyaAllah.

Pada yang baca ni, mintak tolong doakan mak aku au. Thanks in advanced anyway. Okay, lets wait for 8th March. Heee. Sebab masa tu mak dah balik. Weehuuuu. Mesti korang pelik kenapa aku emo sangat kan? Biasa lah mana pernah mak g jauh2 macam tu. Sedih tau tak :( Lucky me sebab ayah ada teman kat sini. Kalau tak, lagi aku sendu, MC 1 week. :') Hahaha. Over kan?

Okay lah, dlm kesempatan ni aku bakal promote satu product kosmetik yang baru ala-ala wonder glow tapi yang ni much better than that product and aku tengah on the way consume product ni. Lepas dah 1 month, I will update the story and advertise kan product tu officially. Doakan ye. InsyaAllah yang ni memang 100% dijamin halal & selamat sebab orang buat dia memang berkemahiran tinggi since he was one of the Petronas team few years back and his wife was from MAS :) Plus I will be an authorized agent and no worries on fake product problems. :)

Done iklan, berbalik kepada kisah mak aku tadi. Kepada Allah aku bersandar and aku titipkan Dia saja yang boleh menjaga mak aku sepanjang mak aku kat sana. InsyaAllah everything will be fine.

Mak, take care. Muah ciked Hihihishhh :*

Thank You for reading ! :)

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment :)